היי חברים!


ברר… איזה קור שרר כאן בתחילת השבוע. ואילו רוחות!

מזל שזה נרגע קצת, אחרת הבית שלי בירושלים היה כמעט עף ממקומו. כשהתעוררתי בבוקר לקול הסופה, חשבתי לרגע שממש כמו דורותי הבית שלי עף ברוח אל ארץ עוץ, ותכף אני אנחת על ראשה של מכשפת הצפון. וכשהצצתי החוצה חיפשתי שלג, אך במקומו מצאתי עצים מתכופפים ברוח.

והקור? בואו נגיד שסוף סוף אני יודעת איך מרגיש מילקי במקרר. או ליתר דיוק, שניצל טבעול בתא ההקפאה. אם היה מתחשק לי לראות את חזי העכבר עושה החלקה על הקרח, לא הייתי צריכה לקחת אותו למקום מיוחד; הייתי פשוט צריכה למלא את האמבטיה במים, ולחכות קצת. הם כבר היו קופאים. אבל אדר נכנס, ואנחנו מצווים להרבות בשמחה. ואיזו שמחה יש לנו!

פרויקט סופר-עם ממריא השמיימה אתכם. עשרות ילדים כבר שלחו לנו תשובות לחידונים, וזכו במדבקות למלא את הפוסטר שקיבלתם לפני שבועיים. זיכרו – הקוראים שישלימו את הפוסטר יזכו בפרסים נהדרים, מיוחדים רק לסופר-עם. וכמובן שהזוכה במקום הראשון ימריא בכדור פורח! התחלתם למלא את הפוסטר? שלחו אלינו תמונה!

בשער כבר מתנוססת תמונתם של לוי ואביעד הרבסט, ובשבוע הבא אנחנו רוצים לראות אתכם. הצטלמו ושלחו אלינו; ואם הפוסטר שלכם מראה התקדמות מרשימה, נפרסם אתכם וגם נשלח לכם מדבקות נוספות – ככה שתהיו ביתרון משמעותי על פני האחרים… יש לנו ים של פרסים לחלק, אז כדי להעלות את סיכויי הזכייה הפצנו את מדבקות סופר-עם גם בחנויות. וגם שבצאי התגייס, לזכות את פותריו במדבקות נוספות. וכרגיל, יש לכם גיליון לעילא ולעילא.

אז קריאה מהנה ושבת שלום! שלכם, ליאת