ארכיון יומי : מרץ 5, 2012


סדרת "צלילי קסם" של בית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה ת"א, בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול היא הסדרה היחידה בארץ שמגישה את סיפורי הילדות של גדולי המלחינים. המופע הקרוב בסדרה " מחול החרבות בנשף המסכות" , מספר את סיפור ילדותו של המלחין הארמני ארם חצ'אטוריאן.

"מחול החרבות בנשף המסכות" – מופע מיוחד לחג הפורים



ה"טרמינל" במעלית הזמן ירושלים, יוצא במבצע פורימי משעשע. במהלך חג הפורים, בין התאריכים 7.3.12 ועד 10.3.12, כל מי שיתחפש לרופא, יקבל כניסה חינם ל"מסע בגוף האדם", כל מי שיתחפש לאסטרונאוט, יקבל כניסה חינם ל"מסע ביקום" וכל מי שיתחפש להודי, יכנס חינם לסרט: "הודו המדהימה".

מבצע פורימי ב"טרמינל" במעלית הזמן ירושלים



ברוח מגילת אסתר, בה המן הוביל את מרדכי היהודי על הסוס והכריז "כך יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו", מגיע בפורים למדעטק, המוזיאון הלאומי למדע בחיפה, סוס הנדנדה הגדול בעולם, אשר מופיע בימים אלה בספר השיאים של גינס לשנת 2012, שיוצב בפארק נובל אנרג'י למדע. זאת לצד פעילויות פורים משעשעות מגוונות בימי החג.

סוס הנדנדה הגדול בעולם יוצב בפורים במדעטק


ימים רביעי – שישי 7 – 9 במרץ 2012, י"ג – ט"ו באדר תשע"ב בית התפוצות מזמין את כל המשפחה בחופשת פורים לפעילות יצירתית באווירה פורימית עליזה בשילוב ביקור בגלריה למשפחה א ב- גע – דע. הפעילות כוללת ביקור בגלריה האינטראקטיבית למשפחה, סדנאות יצירה מיוחדות בהשראת סיפורי המגילה והפתעה מיוחדת לילדים המחופשים צילום למזכרת.

"בואו לבית התפוצות לחוויה פורימית ותקבלו תמונה שלכם למזכרת"


פארק השעשועים באלגן בקיבוץ יגור מציג עדלאידע משלו ומציע הנחה משמעותית למשפחה שתגיע מחופשת. פארק השעשועים באלגן שבקיבוץ יגור, הגדול מסוגו בצפון הארץ, מציע בפורים שפע אטרקציות ברוח פורים- אם רק תרצו תוכלו להיות: מלך החיות בנמר מתנפח ענק, נסיכה או אביר בטירה מתנפחת, לוחם בזירת תותחי כדורים, הרפתקן במתחם אתגרי בן 3 קומות, נהג מירוץ במסלול הקארטינג, פיראט בבריכת הסירות המתנגשות ומה לא... משפחה שכולה תגיע מחופשת בפורים, תזכה להנחה בהיקף 30% בכניסה לפארק.

באלגן בפורים



אם חשבתם שאיפור הוא המצאה מודרנית או שרק בחג הפורים נוהגים להשתמש במסכות ותחפושות - יש טעות... במוזיאון הארכיאולוגי בכפר סבא מזמינים את הילדים וההורים לחגוג את חג הפורים בחגיגה ססגונית של צבע ויצירה ממש כמו בימי הקדמונים בעולם העתיק.

חוגגים פורים בניחוח של פעם במוזיאון הארכיאולוגי בכפר סבא


חוה"מ פסח 8 – 10 באפריל 2012 - שלושה ימים של הצגות ומופעים מהארץ ומחו"ל עשרות מופעי חוצות פתוחים לקהל הרחב! יועלו במסגרת הפסטיבל בתיאטרון חיפה: שש הצגות תחרות מקוריות בבכורה עולמית, הצגות ייחודיות מחו"ל, ארועי חוצות בסימן "תיאטרון סובב עולם" מופע פתיחה מרכזי של הצגת תיאטרון פיזי-חזותי מקורית סובבת קהל עשירה במוסיקה,פעלולים ואקרובטיקה רפרטואר מגוון של הצגות אורחות שבמסגרתן לראשונה הצגות לפעוטות

תיאטרון חיפה מקיים זו השנה ה-22 את פסטיבל חיפה הבינלאומי ...




מדריכים יוצאים מן המסלולים ומפגישים במשחק,שירה ויצירה את הילדים עם עולמם המיוחד: לימוד שיר בשפת הסימנים, משחקים מאתגרים בעיניים עצומות וסדנת יצירה ייחודית כל השנה מבקר הקהל במוזיאון הילדים הישראלי בחולון שם הוא פוגש את מדריכי המסלולים השונים: חמשת מסלולי מוזיאון הילדים והמסלולים הייחודיים של הזמנה לשקט ודיאלוג בחשיכה. כל מסלול וגיבוריו הוא. לכבוד פורים, יצאו המדריכים והמדריכות להיפגש עם הילדים ולנהל אתם דיאלוג של כיף בסדנה מיוחדת ובמפגש בלתי אמצעי.

פורים במוזיאון הילדים הישראלי בחולון- "מסכות ורגשות"


"מרתון ג'ילט תל־אביב" 2012 של עיריית תל־אביב-יפו אירוע הספורט הבין-לאומי הגדול בישראל יום ו' – 30/3/12 - מרתון ג'ילט תל־ אביב 2012 המסלול באורך 420 מטר ( 1% ) מיועד לגילאי 5-12 הורים המעוניינים ללוות את ילדיהם יוכלו לרוץ לצידם במסלול. ההשתתפות חינם ומותנית בהרשמה מראש

אירוע הספורט הבין-לאומי הגדול בישראל מציע מסלול ייחודי לילדים – ...


הפנינג פורימי ססגוני ועליז יתקיים בחג פורים בימים חמישי-שבת (8-10.3.12) בפארק הקופים ביער בן שמן פינת יצירת מסיכות קופים מחומרים ממוחזרים פינת איפור מיוחדת סיורים מודרכים וסיפורים מרתקים עולם הקופים כניסה חינם לילדים שיתחפשו לקופים

גם הקופים חוגגים את חג הפורים ושומרים על הסביבה