ארכיון יומי : אוגוסט 9, 2013


במסגרת הפסטיבל, יתקיימו מגוון פעילויות בקומה המרכזית בקניון: מופע מרכזי – הצגה באורך של כ-50 דקות. בהצגה, דמויות המוגובי – דפני וסקייטר, יוצאים להרפתקה בחיפוש אחר מערה סודית. מתחם משחקי ספורט, מתחם להכנת שיקויים, סדנאות יצירה משחק משימות, פינת צילום. הכניסה חופשית.!

מוגובי, העולם הוירטואלי לילדים, יוצא מהמחשב ומגיע לפסטיבל של כייף ...


מכוורת עמק חפר פותחת מרכז מבקרים המאפשר לחוות את עולמם המופלא של הדבורים. לאורך הביקור עוברים המשתתפים ב"מסלול הדבש" שכולל סרט על עולם הדבורים, כיצד הדבש נאסף ונאגר בכוורת ועל תהליך הרדייה והאריזה. בהמשך נערכת הרצאה בליווי שקופיות על הדבש במקורות, כיצד הופך הדבש למקור אנרגיה זמין ועל מוצרי מכוורת מיוחדים כמו מזון מלכות, אבקת פרחים (פולן) ופרופוליס. המבקרים מוזמנים לצפות בכוורת זכוכית וללמוד מקרוב על המבנה של משפחת הדבורים וכן לסייר בבית האריזה ולצפות בתהליך אריזת הדבש.

מכוורת עמק חפר מזמינה לגלות את עולם הדבורים במרכז ...


לרגל החגים רשת mish mish מציגה את קולקצית הנסיכות של mish mish – קולקציה חגיגית המורכבת מפריטי אופנה איכותיים ואלגנטיים וכוללת אפשרויות מגוונות ושילובים של פריטים חגיגיים ומיוחדים בצבעוניות מתאימה לערבי החג , הארוחות המשפחתיות וימי הכיף שבאים אחריהן.

רשת mish-mish חוגגת את ראש השנה



בוגר בית הספר של החיים מציע תשובה לשאלת מיליון הדולר: "מי אחראי להכל?" אברהם (אבי) גסנר לא נולד זמר ובוודאי שלא חזן, הוא לא למד מוזיקה באקדמיה וגם לא עסק בתחום בבחרותו. גסנר (58), סוכן ביטוח פנסיוני במקצועו, עשה בעשור האחרון סוויצ' תרבותי מעניין. תחילה נרשם לשיעורי חזנות ופיתוח קול במכון הירושלמי לחזנות ומוסיקה, בהמשך, התמקצע בלימוד תרבות ויצירה יהודית. את התוצאה הראשונה להשקעה המוזיקלית, ניתן היה לשמוע באלבום הבכורה שלו "אור", שיצא רק לפני כשנה.

אבי גסנר – "מי? ME!"


בעקבות הצלחת משחק הקיץ של במבה "סיפורי במבה שלי" חברת אסם מזמינה את כולם לשחק במשחק החדש באחד משני המתחמים המיוחדים שהקימה בסינמה סיטי גלילות לאור הצלחת משחק הקיץ הדיגיטלי החדש, "סיפורי במבה שלי", המביא חיבור פרסונאלי ייחודי של הילדים לאריזות במבה, חברת אסם מזמינה את כולם לשחק במשחק החדש […]

חברת אסם מזמינה את כולם לשחק במשחק החדש באחד משני ...


התערוכה הייחודית "מיני ארט", שפותחה להיות תערוכה נודדת בארץ ובעולם, מסמנת את חופשת הקיץ שלה בעיר הנופש והתיירות האולטימטיבית - אילת. ב-16.8 תושק התערוכה בגלרית האמנים המחודשת באילת, בה יוצגו מאות יצירות מיניאטורה חדשות לצד היצירות המובילות.

תערוכת המיניאטורות המדוברת מגיעה לאילת Mini art עולמות קטנים ...




תיאטרון סיפור לקטנטנים: "איה פלוטו" עפ"י ספרה של לאה גולדברג, "שמוליק קיפוד" עפ"י ספרו של י.כוש, "מעשה בחמישה בלונים" עפ"י ספרה של מרים רות סדנאות מחול לכל המשפחה בהשתתפות רקדני להקות ענבל פינטו ואבשלום פולק, רננה רז ולהקת הפלמנקו הישראלית "Compas"

סוכות לילדים וכל המשפחה בסוזן דלל – חגיגת מחול לכל ...


פסטיבל "קסם של מחול" - חגיגת מחול לכל המשפחה - במרכז סוזן דלל חגיגת אריך קסטנר בתיאטרון המדיטק סדנאות עיצוב, מפגשים וסיורים בתערוכה "ברוורס" - של רון ארד במוזיאון העיצוב מוזיאון הילדים הישראלי - מארח "אושפיזין" – ילדי העולם האופרה במועדון "זאפה"! - מרומיאו ויוליה ועד לסיפור הפרברים הקסם האופראי בעונה חדשה באופרה הישראלית במשכן הישראלי לאמנויות הבמה פעילויות במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס

חוה"מ סוכות 2013 – אירועים לכל המשפחה



"מוזיאון הילדים מארח אושפיזין – את ילדים העולם": חוקר הארצות המצחיק "הנס באוהאוס וונדרוורט גשטאלט היינריך פון בלייסט שטרודל השלישי" יטיס את הילדים בכל סדנא למסע דמיוני בארץ אחרת, שם ייפגשו הילדים עם האגדות, הדמויות, השפה, הצלילים והריקודים של אותה מדינה. משך כל מפגש הוא כשעה וחצי והוא יתקיים בשני סבבים בשעות היום.

פעילויות לילדים ולכל המשפחה בחודשים ספטמבר/אוקטובר 2013 ובתקופת החגים במוזיאון ...