חגיגות פורימולדת בעדלאידע של השרון


"העדלאידע של השרון" חוגגת יומולדת 90 לעיר רמת השרון בהפקה ססגונית וחגיגית

הפנינג יומולדת ענק ותהלוכה מרהיבה וצבעונית

ברחוב אוסישקין ברמת השרון, ב- 9 במרץ,

בהשתתפות רקדנים, שחקנים ופעלולנים מכל הארץ

* מיצגי ענק משולבים עם אמצעי פירוטכניקה מרהיבים: 'מיצג עוגות',

'מיצג תזמורת', 'מיצג ליצנים בקרקס', 'מיצג מתנות', 'מיצג קסמים',

'מיצג בלונים'.

* ראש העירייה וחברי המועצה יובילו את תהלוכת הענק על ריקשות אופניים מקושטות כשהם מחופשים בתחפושות ססגוניות, ויחלקו מתנות מדליקות ושקיות יום הולדת לקהל הצופים.

* קטעי ריקוד לצלילי מוסיקת יומולדת יבוצעו על ידי כ- 1200 צועדים מלהקות מחול מקומיות, ומכל רחבי הארץ.

*  במות בידור לילדים, לנוער ולכל המשפחה: הופעה של כוכבי הילדים שי ורועי, הרכבים מוסיקליים, הופעות של המתנ"סים.

העדלאידע תתקיים ב- 9 במרץ 2012, ברח' אוסישקין רמת השרון,

החל מהשעה 10:00 ועד 13:30

"העדלאידע של השרון" 2012 יוצאת לדרך וחוגגת 90 שנים להיווסדה של העיר רמת השרון.

השנה תיערך העדלאידע החגיגית והמרהיבה ביותר שנראתה עד כה בישראל ותתקיים ברחוב ראשי בעיר- רחוב אוסישקין – שיהפוך את פניו לשדרה נוצצת וחגיגית לכבוד האירוע המרגש. כ- 1,200 צועדים מכל רחבי הארץ, ביניהם להקות מחול, תיאטרון רחוב ופעלולנים, ייקחו חלק בעדלאידע, הגדולה ביותר באזור השרון ומהגדולות בארץ.

השנה תתקיים העדלאידע בסימן "פורימולדת", מסיבת יומולדת ענקית, שמחה ומלאת הפתעות למבקרים.

העדלאידע החגיגית תחל בהפנינג יומולדת ענק לאורך רחוב אוסישקין, שיכלול 5 במות בידור: במת ילדים שתארח את כוכבי הילדים האהובים שי ורועי במופע – "מותק של יומולדת", ולאחר מכן מופעי מחול של מיטב הלהקות המקומיות.

שתי במות מוסיקה של הרכבים מוזיקליים מקומיים , במה של להקת העבריים מדימונה, ובמה אפריקאית מיוחדת ומפתיעה.

לצד הבמות יתקיימו מופעי רחוב מרהיבים של אקרובטים, מתופפים, ריקודי קפוארה מדליקים, התעמלות קרקע, בובות ענק מחופשות למגוון דמויות  ועוד… שיפרסו לאורך 6 מתחמים מיוחדים לאורך הרחוב.

התהלוכה תצא לדרך עם מגוון מיצגים עוצרי נשימה שיסקרנו וילהיבו את החוגגים.

בין המיצגים שיעברו על גבי משאיות ענק ניתן יהיה לראות מיצג עוגות שיורכב מתפאורה של עוגות וקצפת, מיצג תזמורת שיורכב מלהקה וירטואוזית של פנטומימאים, מיצג ליצנים שיורכב מתפאורה של קרקס וזירת משחקים עם קרוסלה, סוס נדנדה, מגלשה ועוד, מיצג בלונים שיורכב מעשרות בלונים צבעוניים, מיצג מתנות שיורכב מתפאורה של מתנות בכל מיני גדלים, וילווה בשחקנים המחופשים לגמדים. מיצג נוסף הוא מיצג קסמים שיורכב מתפאורה של כובע קסמים ענק שמתוכו מציץ שפן, בקדמת המיצג יופיע קוסם.

בעדלאידע יצעדו וירקדו בהפנינג ססגוני כ- 1,200 צועדים שברובם שייכים ללהקות מחול מקומיות וחיצוניות. הם יבצעו קטעי ריקוד לצלילי מוסיקת יומולדת פורימית וירקידו את הקהל.

העדלאידע של השרון בסימן "פורימולדת" תגיע לשיאה כשראש העירייה יארח את המבקרים ויוביל את התהלוכה לצד חברי המועצה כשהם רכובים על ריקשות אופניים מקושטות ומחופשים בתחפושות ססגוניות במראה תיאטרלי וצבעוני שלא נראה כמותו. במהלך נסיעתו הוא יפתיע את המבקרים ויחלק להם מתנות מדליקות.

ראש עיריית רמת השרון, מר יצחק רוכברגר: "אירועי פורים ברמת השרון עם תהלוכת העדלאידע שבראשם  הפכו לאירוע המרכזי של כל אזור השרון ולאטרקציה ברמה הארצית.   זכינו בשנים האחרונות לתגובות חמות ביותר מהתושבים ואורחיהם, שגדשו באלפיהם את רחובות העיר.

השנה גיבשנו תוכנית אירועים חסרת תקדים, שתיצור אווירת חג ייחודית לילדים, בני נוער ולכל המשפחה. כל האירועים יתקיימו לאחר תכנון ארוך וקפדני, עם דגש על ביטחון, כדי להבטיח שתושבי רמת השרון וכל אזור השרון, המגיעים לאירוע המרכזי  יוכלו לחגוג באווירה שמחה ובטוחה".

העדלאידע מופקת ע"י המחלקה לתרבות ואירועים בעיריית רמת השרון, בניהולו של אלי שגיא

מנהל  אמנותי: ג'קי בכר


"העדלאידע של השרון" בסימן פורימולדת תתקיים ביום שישי, ה- 9.3.2012,

בין השעות 10:00 ועד 13:30

בהמשך יימסרו הסדרי תנועה וחנייה

במות בידור לאורך הרחוב, החל מהשעה 10:00

האירוע המרכזי – התהלוכה תחל בשעה 11:30

.