סוכות לילדים וכל המשפחה בסוזן דלל – חגיגת מחול לכל המשפחה



 


פסטיבל "קסם של מחול"
שלושה ימים של מופעי מחול-תיאטרון איכותיים
חוה"מ סוכות 2013

אנסמבל בת-שבע, ענבל פינטו ואבשלום פולק, רננה רז, להקת הפלמנקו הישראלית "compas", התיאטרון הארצי לילדים ונוער, קבוצת במה נימה יעקובי וישראל ברייט


תיאטרון סיפור לקטנטנים:
"איה פלוטו"
עפ"י ספרה של לאה גולדברג,
"שמוליק קיפוד"
עפ"י ספרו של י.כוש,
"מעשה בחמישה בלונים"
עפ"י ספרה של מרים רות

סדנאות מחול לכל המשפחה בהשתתפות רקדני להקות ענבל פינטו ואבשלום פולק, רננה רז ולהקת הפלמנקו הישראלית "Compas"

מופעי חוצות הפתוחים לקהל הרחב ועוד

 

23 – 21  בספטמבר 2013 – מרכז סוזן דלל

 

מרכז סוזן דלל יחגוג בחוה"מ סוכות את פסטיבל "קסם של מחול "שיוקדש למופעיי מחול לילדים וכל המשפחה.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 21-23 בספטמבר-  בשיתוף עם עיריית תל-אביב יפה, המחלקה למופעים של עריית תל- אביב יפו.

זהו פסטיבל המשקף את המגמה של יוצרי מחול רבים וחשובים שיוצרים עבור ילדים וכל המשפחה . לצד מופעים אלה יעלו בפסטיבל גם מופעי תיאטרון מחול, תיאטרון בובות, פעילויות חוצות, הפקות תיאטרון סיפור לקטנטנים וסדנאות לכל המשפחה.

בין המופעים בפסטיבל:
"החתול במגפי הקסם"
של להקת הפלמנקו הישראלית בשיתוף התיאטרון הארצי לילדים ונוער. מופע תיאטרון-מחול, על הרפתקאותיו של החתול המגפיים  היוצא לעזרתו של הטוחן הזקן.

להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק, במופע המחול "דגי זהב", מסע אינטימי אל הדמיון אשר הופך את הפרטים הקטנים של החיים לעולמות חדשים מלאי הומור ופיוט. בנוסף תזמין הלהקה את באי הפסטיבל להשתתף בסדנת המחול "חווית תנועה לכל המשפחה" המבוססת על הרפרטואר של הלהקה. המופע הופק במסגרת פרוייקט "עפים" של המועצה לתרבות של מפעל הפיס.

אנסמבל בת-שבע יעלה את את מופע המחול לכל המשפחה "דקה'לה" מאת אוהד נהרין– המבוסס על המופע "דקה דאנס" למבוגרים ומורכב מאוסף של קטעי מחול אהובים מתוך יצירותיו של אוהד נהרין לאורך השנים.

רננה רז ולהקתה יעלו את YouMake ReMake. – מופע רב תחומי לילדים ראשון ויחיד מסוגו בעולם המורכב מתגובות מבוימות לקטעי יוטיוב.מפגש בין עולם המדיה הדיגיטלית ועולם הבמה. גם רננה ולהקתה יזמינו את הקהל  להשתתף בסדנאות מחול לכל המשפחה.

קבוצת במה נימה יעקובי וישראל ברייט, ייעלו את מופע תיאטרון המחול, "מסובב המכנסיים"- סיפור על ילד שיום אחד החל ללבוש את המכנסיים שלו קצת מסובבים. המופע הופק במסגרת פרוייקט "עפים" של המועצה לתרבות של מפעל הפיס.

תיאטרון "אדם" עם פלורנס פיש-חכם יעלה שלוש הפקות תיאטרון סיפור בהמחשה לגיל הרך , בהשתתפות שחקנית , בובות, תפאורה , מוסיקה ואביזרים : "שמוליק קיפוד" ע"פ ספרו של י.כוש , "איה פלוטו"  ע"פ ספרה של לאה גולדברג ומעשה בחמישה בלונים ע"פ ספרה של מרים רות.

 

את החגיגה ישלימו מגוון מופעי חוצות, חגיגה ססגונית של סדנאות יצירה, פינות הפעלה ודמויות שטח, אשר יתקיימו ברחבות מרכז סוזן דלל, מדי יום בין השעות 16:30  ל 19:30 .

"קסם של מחול"
פסטיבל מחול לכל המשפחה
חוה"מ סוכות 2013
21-23 בספטמבר

מרכז סוזן דלל

מחיר כרטיס למופעים: 35-110 ₪.

טלפון להזמנת כרטיסים: 03-5105656

www.suzannedellal.org.il